Translate

Fame Story>που θα οδηγήσει η σύγκρουση Ελλάδας-Γερμανίας

Στα άκρα οδηγείται η αντιπαράθεση Ελλάδας και Γερμανίας την ώρα που ξεκινάει η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους δανειστές...

Η δημοσιογραφία απέθανε>Ζήτω η... παραδημοσιογραφία

Ο χώρος της ενημέρωσης είχε χάσει τα τελευταία χρόνια και εξ αφορμής της οικονομικής κρίσης κάθε έννοια δεοντολογίας και αξιοπρέπειας...

Πως ο Μέσι έγινε Νίντζα και ο Σουάρες... Τζάνγκο (βίντεο)

Ταξίδια από Ιαπωνία μέχρι Άγρια Δύση και πρωταγωνιστές τους Μέσι, Σουάρες, Νεϊμάρ, Ινιέστα και Πικέ που μετατρέπονται από πιστολέρος μέχρι νίντζα στο...

Εσύ πόσο Βαρουφάκης είσαι; Κάνε το τεστ!

Το στιλ του έγινε αφορμή να γραφτούν εκατοντάδες άρθρα, ενώ διεθνή και εγχώρια μέσα αφιέρωσαν εκτενή ρεπορτάζ στον νέο Υπουργό Οικονομικών της Ελλάδας...

Natasha Legeyda>μαφιόζα με τατουάζ πυρπολεί το διαδίκτυο (pics)

Οι φωτογραφίες της βάζουν φωτιά στο διαδίκτυο! Στην πραγματικότητα αν και διαθέτει οργανωμένο site είναι ελάχιστα αυτά που μπορεί να μάθει κάποιος για αυτήν...

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

"Πράσινο φως" για την κατασκευή Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων

Προχωρά η κατασκευή Ειδικών Λωρίδων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε οδικούς άξονες του Δήμου Θεσσαλονίκης, έργο προϋπολογισμού 550.000 ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία σήμερα, Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013, στη διάρκεια της 6ης Έκτακτης Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Πρόκειται για το έργο «Εφαρμογή Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΕΛΛ) στις οδούς Γ. Παπανδρέου (Ανθέων), Αγγελάκη, Αλ. Παπαναστασίου και στη Λεωφόρου Στρατού» που είναι ενταγμένο στο Τεχνικό Πρόγραμμα έτους 2013 του Δήμου Θεσσαλονίκης και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη η εφαρμογή των ειδικών λωρίδων έχει στόχο τη μείωση του χρόνου κίνησης των λεωφορείων, τη μείωση του μέσου χρόνου μετακίνησης των επιβατών που κάνουν χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών στην πόλη και κατά συνέπεια τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των αστικών λεωφορείων και των πολιτών, καθώς και την προσέλκυση νέων επιβατών.

 Κατά την εισήγησή του ο Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Ανδρέας Κουράκης ανέφερε: «Εάν αναλογισθούμε ότι όλο και μεγαλύτερη μερίδα πολιτών χρησιμοποιούν για οικονομικούς λόγους αλλά και από πεποίθηση τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι γίνεται ένα βήμα για βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη μας. Τα αναμενόμενα κυκλοφοριακά οφέλη θα είναι πολλαπλά, διότι με την αύξηση της επιβατικής κίνησης των αστικών λεωφορείων, μειώνεται αντιστοίχως η κυκλοφορία των Ι.Χ. και ανακουφίζεται το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης».

 Επιπλέον επισήμανε πως οι τέσσερις νέες λεωφορειολωρίδες αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ ετοιμάζεται και ειδική λωρίδα λεωφορείων για την οδό Ίωνος Δραγούμη. Στις υφιστάμενες ειδικές λωρίδες οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης, θα τοποθετηθούν νέες κάμερες για καλύτερη αστυνόμευση.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου η επιλογή της αναδόχου εταιρείας για την υλοποίηση του έργου θα γίνει με μειοδοτικό διαγωνισμό, ενώ κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να υποβάλει μόνο μία οικονομική προσφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bloger Tips and Tricks