Translate

Fame Story>που θα οδηγήσει η σύγκρουση Ελλάδας-Γερμανίας

Στα άκρα οδηγείται η αντιπαράθεση Ελλάδας και Γερμανίας την ώρα που ξεκινάει η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους δανειστές...

Η δημοσιογραφία απέθανε>Ζήτω η... παραδημοσιογραφία

Ο χώρος της ενημέρωσης είχε χάσει τα τελευταία χρόνια και εξ αφορμής της οικονομικής κρίσης κάθε έννοια δεοντολογίας και αξιοπρέπειας...

Πως ο Μέσι έγινε Νίντζα και ο Σουάρες... Τζάνγκο (βίντεο)

Ταξίδια από Ιαπωνία μέχρι Άγρια Δύση και πρωταγωνιστές τους Μέσι, Σουάρες, Νεϊμάρ, Ινιέστα και Πικέ που μετατρέπονται από πιστολέρος μέχρι νίντζα στο...

Εσύ πόσο Βαρουφάκης είσαι; Κάνε το τεστ!

Το στιλ του έγινε αφορμή να γραφτούν εκατοντάδες άρθρα, ενώ διεθνή και εγχώρια μέσα αφιέρωσαν εκτενή ρεπορτάζ στον νέο Υπουργό Οικονομικών της Ελλάδας...

Natasha Legeyda>μαφιόζα με τατουάζ πυρπολεί το διαδίκτυο (pics)

Οι φωτογραφίες της βάζουν φωτιά στο διαδίκτυο! Στην πραγματικότητα αν και διαθέτει οργανωμένο site είναι ελάχιστα αυτά που μπορεί να μάθει κάποιος για αυτήν...

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Θανάσης Λάλας: «Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου, που με κατέστρεψες»

Ένας διαφορετικός -σε πνεύμα και σε όψη-, αδυνατισμένος κατά δεκάδες κιλά, Θανάσης Λάλας μίλησε σε συνέντευξή του για τη σύλληψή του για χρέη προς το Δημόσιο και σοκάρει με την ευθύτητα στις απαντήσεις του. Ήταν κακή συγκυρία;
Συγκεκριμένα, απαντώντας σε ερώτηση σχετική με τη σύλληψή του τον Μάιο του ’12 για χρέη προς το Δημόσιο και για το αν αυτό ήταν κακή συγκυρία ανέφερε στο Thema People:

«Είχα κάνει τους διακανονισμούς μου και όλα τέλειωσαν όπως άρχισαν. Σήμερα, όλοι μας είμαστε εκτεθειμένοι σε τέτοιες ανεξέλεγκτες καταστάσεις και συχνά άδικες. Αυτό που ξέρω είναι ότι στον χώρο των ΜΜΕ μόνο εγώ και ο Κωστόπουλος δανειστήκαμε για να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα βάζοντας ό,τι ακίνητο είχαμε και δεν είχαμε σε υποθήκη. Έτσι τα χάσαμε όλα. Βέβαια, προτού τα χάσουμε χάσαμε κι εμείς το μέτρο. Εγώ έκανα λάθη κι έπρεπε να τα πληρώσω και τα πληρώνω. Αλλά αμείβομαι ταυτόχρονα. Ξαναβρέθηκα με τον καλύτερο εαυτό μου. Γι' αυτό και ευχαριστώ τον Θεό που μου έστειλε μια καταστροφή και ξαναείδα τον εαυτό μου. Αυτόν τον εαυτό που αρέσκεται στο να μεταμορφώνει το τίποτα σε κάτι. Με τη ζωγραφική νιώθω ότι ανακάλυψα μια γλώσσα για να πω μερικά πράγματα που υπάρχουν μέσα μου. Την ώρα που ζωγραφίζω αισθάνομαι μια απέραντη ελευθερία, μια λύτρωση, έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους ανθρώπους. Τίποτα δεν είναι κλειστό. Όλα είναι ανοιχτά αν εμείς είμαστε ανοιχτοί...».

Στόχος του είναι να τρέξει μαραθώνιο και τρίαθλο και να μάθει να ζει μόνο με τα απαραίτητα, ενώ δηλώνει πως θα μπορούσε να ζήσει με ελάχιστα πράγματα. «Στην Ελλάδα ήμασταν πάντα πάμφτωχοι. Το ότι μπορούμε να τρώμε κρέας μια φορά το μήνα αντί δέκα είναι η μια πλευρά της φτώχειας και θα την αντέξουμε αρκεί να είμαστε ενωμένοι. Αυτό που δεν ξέρω πως θα αντέξουμε είναι η ψυχική, η πνευματική και αισθητική πείνα που μαστίζει εδώ και χρόνια τη χώρα», δηλώνει ο Θανάσης Λάλας σε συνέντευξή του στο ένθετο People του Πρώτου Θέματος.

Ο Θανάσης Λάλας δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την πρώην σύζυγό του Χρυσούλα Ρώπα αλλά και τη νυν σύντροφό του, Άννα Δρούζα. Σε ό,τι αφορά την κ. Ρώπα και τις δηλώσεις της ότι ο Θανάσης Λάλας έχει δέκα σπίτια, εκείνος απαντά:

«Δεν μιλάω ποτέ για τους ανθρώπους που αγάπησα πολύ στην ιδιωτική μου ζωή, δημόσια. Η Χρυσούλα ήταν επιλογή μου και σέβομαι τις επιλογές μου. Σε αυτήν αγαπάω και την παραξενιά της και τα πάντα της. Και υπερασπίζομαι ακόμα και το δικαίωμα της να αντιδρά δημόσια όπως αντιδρά».

Δεν κρύβει όμως την αγάπη του και για την Άννα Δρούζα και την κόρη της Αριάδνη: «Ακόμη κι αν η Άννα φύγει, η Αριάδνη θα είναι πάντα το παιδί μου. Το ότι αγάπησα πάρα πολύ τη μητέρα της μπορεί να ήταν η αιτία να λατρέψω και την προέκτασή της, αλλά από κει και πέρα η αγωνία μου γι’ αυτό το παιδί και η έμπνευση μου από αυτό το παιδί είναι αυτά που με κάνουν να λυτρώνομαι».

alexiptoto.com (gossiptv)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bloger Tips and Tricks