Translate

Fame Story>που θα οδηγήσει η σύγκρουση Ελλάδας-Γερμανίας

Στα άκρα οδηγείται η αντιπαράθεση Ελλάδας και Γερμανίας την ώρα που ξεκινάει η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους δανειστές...

Η δημοσιογραφία απέθανε>Ζήτω η... παραδημοσιογραφία

Ο χώρος της ενημέρωσης είχε χάσει τα τελευταία χρόνια και εξ αφορμής της οικονομικής κρίσης κάθε έννοια δεοντολογίας και αξιοπρέπειας...

Πως ο Μέσι έγινε Νίντζα και ο Σουάρες... Τζάνγκο (βίντεο)

Ταξίδια από Ιαπωνία μέχρι Άγρια Δύση και πρωταγωνιστές τους Μέσι, Σουάρες, Νεϊμάρ, Ινιέστα και Πικέ που μετατρέπονται από πιστολέρος μέχρι νίντζα στο...

Εσύ πόσο Βαρουφάκης είσαι; Κάνε το τεστ!

Το στιλ του έγινε αφορμή να γραφτούν εκατοντάδες άρθρα, ενώ διεθνή και εγχώρια μέσα αφιέρωσαν εκτενή ρεπορτάζ στον νέο Υπουργό Οικονομικών της Ελλάδας...

Natasha Legeyda>μαφιόζα με τατουάζ πυρπολεί το διαδίκτυο (pics)

Οι φωτογραφίες της βάζουν φωτιά στο διαδίκτυο! Στην πραγματικότητα αν και διαθέτει οργανωμένο site είναι ελάχιστα αυτά που μπορεί να μάθει κάποιος για αυτήν...

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Αποσύρθηκε η "ροζ" διαφήμιση που εξόργισε τους φορτηγατζήδες (βίντεο)

Μία ημέρα πριν την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (www.see.gr), σχετικά με τη γνωστή διαφήμιση της airfasttickets «Πού πάει το αγόρι», η εταιρία αποφάσισε από την Παρασκευή να μην προβάλλει πια στην τηλεόραση το σποτ, που προκάλεσε την οργή των αυτοκινητιστών...
Φωτιά είχαν πάρει προ ολίγου καιρού οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης λόγω διαφήμισης διαδικτυακής ταξιδιωτικής εταιρείας με τίτλο «Που πάει το αγόρι», με σαφείς αναφορές στην ομοφυλοφιλία.

 Σύμφωνα με το σενάριο, νεαρός που κάνει οτοστόπ, ανεβαίνει σε φορτηγό, ο οδηγός του οποίου τον φλερτάρει ασύστολα και υπονοεί ότι θα περάσουν καλά στο κρεβάτι που έχει μέσα στο φορτηγό. Το σλόγκαν είναι «Θες να ταξιδεύεις φτηνά και το πληρώνεις ακριβά;». Δείτε το σποτ...



Με εξώδικό της η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ ) ζητούσε την άμεση απόσυρση του τηλεοπτικού spot στο οποίο «δήθεν οδηγός φορτηγού προσπαθεί να αποπλανήσει ερωτικά νεαρό που έκανε auto stop». (iefimerida.gr)

 Όπως σημειώνεται στο δικόγραφο «τις τελευταίες ημέρες, η Ομοσπονδία μας έχει γίνει δέκτης της δίκαιης αγανάκτησης και οργής χιλιάδων αυτοκινητιστών, ιδιοκτητών και οδηγών, εξαιτίας διαφήμισής σας, η οποία προβάλλεται καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς μεγάλης πανελλαδικής εμβέλειας και σε ώρες υψηλής τηλεθέασης, η οποία παρουσιάζει οδηγό φορτηγού που παραλαμβάνει νεαρό (έφηβο) ταξιδιώτη με "auto stop" και στη συνέχεια και ενώ έχει αρχίσει να οδηγεί, να φωτίζει την καμπίνα του φορτηγού με ροζ αποχρώσεις, να στέλνει φιλάκια στο νεαρό, να τον εποφθαλμιά σεξουαλικά, να τον κοιτάζει χυδαία και να του λέει με νόημα ότι θα κάνουν στάση στην ... Καβάλα».

Η διαφήμιση αυτή, σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες μέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλλουν στην μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας.

Το εξώδικο καταλήγει, «προς το παρόν το ελάχιστο που οφείλετε και απαιτούμε είναι η άμεση και οριστική διακοπή κάθε προβολής, επανάληψης, αναπαραγωγής, ανάρτησης και δημοσιοποίησης της παραπάνω διαφήμισης. Και γενικά η εφεξής παύση οποιασδήποτε άλλης ενέργειας προσβλητικής για τον κλάδο μας. Και αναμένουμε την έγγραφη με ανάλογη ανακοίνωση στον τύπο και τα κανάλια συγνώμη σας προς τον κόσμο των Ελλήνων αυτοκινητιστών, τους οποίους τόσο βάναυσα και απρόκλητα εξευτελίσατε».

Το απέσυραν...
Τελικά όπως αναφέρεται στην αρχή του κειμένου μετά το θόρυβο που προκλήθηκε η εταιρία αποφάσισε από την Παρασκευή να μην προβάλλει πια στην τηλεόραση το σποτ.

Υπενθυμίζουμε ότι η καταγγελία αφορά στην παραβίαση άρθρων του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας, και συγκεκριμένα των εξής: 4.α. Οι διαφημίσεις πρέπει να σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, και δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται καμιά μορφή διάκρισης, όπως μεταξύ άλλων τη φυλή, την εθνικότητα, την καταγωγή, τη θρησκεία, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία ή τη σεξουαλική ταυτότητα. 4.γ. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε βίαιη, παράνομη ή αντικοινωνική συμπεριφορά. 12. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να δυσφημούν, να υποβαθμίζουν ή να επιδιώκουν να γελοιοποιήσουν κανένα άτομο ή ομάδα ατόμων, άλλους διαφημιζόμενους, εταιρεία, οργάνωση, βιομηχανική ή εμπορική δραστηριότητα, επάγγελμα ή προϊόν.

 Πηγή lifo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bloger Tips and Tricks